انواع بیسکویت

طرز تهیه بیسکویت ارتشی (آموزش تصویری)

طرز تهیه بیسکویت ارتشی

(آموزش تصویری)

Directions - Biscuits - Army - Training - image (1)

اینجا میدون جنگ نیست، نترسید هیچ خبری هم نیست.فقط میخواستم بیسکویتهام طرح لباس ارتشی بشه که زیاد هم شبیه نشد. خودم بیشتر ذوق تفنگها رو کردم تا بیسکویتها.اگه پسر بچه کوچولو دارید حتما براش درست کنید کلی خوشش میاد. حالا قضیه اون قلبها چیه ؟ خوب ارتشی ها و سربازام دل دارند و آدمهای خوبی هستند فقط شغلشون اینه.(خمیر زیاد داشتم بقیه را اینجوری قالب زدم) :))
خمیر بیسکویت را طبق معمول از رسپی بیسکویت درست کنید. با این رسپی من 3 تا سینی فر بیسکویت ساده و فقط یک سینی مدل ارتشی درست کردم. برای درست کردن خمیر با رنگ ارتشی و ترکیب بندی رنگها حتما یه پارچه ای، عکسی در دسترس داشته باشید. من ذهنی رنگها رو درست کردم و فکر کنم کمی رنگ کِرم کم داشتم.
با 4 رنگ زرد،نارنجی،سبز و قهوه ای باید رنگ سازی کنید و خمیر ها را رنگ کنید.مثل رنگ و روغن که رنگ میسازیم. من توی عکس، هر چند رنگی که مخلوط کردم را،درب قوطی رنگ را بالای سر خمیر گذاشتم که معلوم بشه این خمیر از ترکیب چه رنگهایی درست شده.

 

Directions - Biscuits - Army - Training - image (2)

به اندازه یک گلوله کوچیک از خمیر بردارید و با خلال دندون رنگ بزنید.

Directions - Biscuits - Army - Training - image (3)

خمیرهای رنگی را که درست کردید، حالا باید مثل پارچه چهل تیکه یه خمیر درست کنید.میتونید از هر رنگ یه مقدار کنار هم بچینید و با وردنه صافش کنید یا خمیر با یک رنگ را پهن کنید و خمیر رنگ دیگه ای را روش بگذارید و وردنه کنید تا رنگها کنار هم ترکیب پارچه ارتشی را پیدا کنند. همه خمیرها را با هم مخلوط نکنید که اونوقت یه رنگ کدر پیدا میکنید.
من رسپی از این مدل بیسکویت هیچ جا ندیدم و نمیدونم چیزهایی که میگم چقدر اصولی هست؟ ولی این مدلی خودم درست کردم. یه مَثل هست که طرف یه دکمه پیدا میکنه میره کت و شلوار بدوزه، الان نقل منه. تو ذهنم یه چیزی اومد و خواستم بیسکویتش کنم. برای همین میگم که نمیدونم چقدرش اصولیه.

Directions - Biscuits - Army - Training - image (4)

همیشه وقتی بیسکویت با خمیر رنگی درست میکنید، اگر فقط یه لایه خمیر رنگی را قالب بزنید، داخل فر که میره اطراف بیسکویت تیره تر میشه که نشان دهنده پختگی اونه ولی چون بیسکویت رنگیه این تیرگی بیشتر نمود پیدا میکنه.پس حتما خمیر رنگی را روی یه خمیر ساده بگذارید. یعنی اول بیسکویت ساده را قالب بزنید و با همون کاتر خمیر رنگی را قالب بزنید و روی خمیر بیرنگ بگذارید. زمان پخت بهم میچسبه و نیاز به چیزی که حکم چسب را بازی کنه ندارید. فقط حواستون باشه کاملا دو تا خمیر رویهم چفت بشه و بینشون هوا نباشه. چون در اینصورت داخل فر که بره خمیر رویی وسطش پف میکنه.

Directions - Biscuits - Army - Training - image (1)

+++++++++++

+++++++++++

+++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا