تزیینات و کاردستی

آموزش ساخت مچبند با دکمه های قدیمی (تصویری)

آموزش ساخت مچبند با دکمه های قدیمی (تصویری)

 

Education-build-wristbands-the-button-and-old (1)

ساخت مچبند با دکمه های قدیمی

Education-build-wristbands-the-button-and-old (2)

وسایلی که لازم دارید:

کش 1 سانتی متر یا 1.5 سانتی متر

چند عدد دکمه

نخ و سوزن

Education-build-wristbands-the-button-and-old (3)

 

Education-build-wristbands-the-button-and-old (4)

برای شروع دور مچتون رو اندازه بگیرید و کش رو به اون اندازه البته کمی بیشتر که دو سر کش تقریبا 2 سانتی متر روی هم قرار بگیرن، ببرید. جایی که دو سر کش روی هم قرار میگیرن رو علامت بزنید اینکار برای پیدا کردن وسط مچبند کمکتون میکنه.

حالا دکمه هایی که دارید رو به صورتی که می خواهید روی یک سطح صاف کنار هم قرار بدید البته باید دکمه ها کمی روی هم قرار بگیرند. تصویر رو ببینید. با توجه به اندازه ی دور مچ و طرحی که مد نظرتون هست تعداد دکمه هایی که لازم دارید مشخص میشه.

بعد از اینکه طرح شما آماده شد و دکمه ها رو طوری که می خواهید کنار هم قرار دادید. دقیقا همون طرح رو روی کش قرار بدید یعنی دکمه ها رو یکی یکی بردارید و روی کش بدوزید به همان ترتیبی که مشخص کردید. از وسط مچبند شروع کنید. خیلی راحت با نخ و سوزن میشه دکمه ها رو به کش دوخت میتونید از چرخ خیاطی هم استفاده کنید. یادتون نره که دکمه‌ها کمی باید همپوشانی داشته باشند تا وقتی که میخواهید مچبند روی دستتون ببندید کش دیده نشه. انتهای نخ رو محکم گره بزنید. تصویر ها رو ببینید.

همین کار رو ادامه بدید تا کل مچبند رو با دکمه بپوشونید و تمام!

شاید بعضی وقتها لازم بشه که دکمه و ترتیب قرار گرفتنشون رو مرتب کنید. خوبیه این مچبند اینه که هر زمانی که لازم شد میتونید یکی یا چند تا از دکمه ها رو بردارید و به جاش دکمه ی دیگه ای بدوزید.

من این مچبند رو به خاطر زیبا بودن، ساده و ارزان بودن و البته جالب بودنش دوست دارم. میتونید اون رو بعنوان هدیه به دوستانتون بدید.

Education-build-wristbands-the-button-and-old (5)

 

++++++++++++++++

++++++++++++++++

++++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا