تزیینات و کاردستی

آموزش تصویری ساخت درخت و حلقه تزیینی با فوم

آموزش تصویری ساخت درخت و حلقه تزیینی با فوم

Training - image - Build - tree - and - ring - decoration - with - a foam (1)

ساخت درختچه با فوم بلندر :

برای ساخت این درختچه زیبا به فوم بلندر در رنگ های مختلف و چسب حرارتی نیاز دارید.

ابتدا الگوی درخت را روی کاغذ ترسیم کنید و برش بزنید سپس این الگوی کاغذی را روی فوم بلندر قرار دهید و 4 عدد برش بزنید ( برای تنه درخت از فوم ضخیم استفاده کنید ) ، لبه های درخت را میتوانید با اتو کمی گرم کنید و با دست به آن حالت دهید ، تنه های درخت را از مرکز به هم متصل کنید و بچسبانید.

الگوی برگ ها را نیز روی کاغذی ترسیم کنید و برش بزنید سپس این الگوی کاغذی را روی فوم بلندر قرار دهید و فوم ها را از روی الگو برش بزنید و در انتها با چسب روی بدنه درخت متصل کنید.

 

Training - image - Build - tree - and - ring - decoration - with - a foam (2)

ساخت حلقه تزیینی با فوم بلندر :

برای ساخت این حلقه زیبا به فوم بلندر در رنگ های مختلف ، مقداری نخ کنفی یا روبان ، سیم نازک ، مهره های رنگی و چسب حرارتی نیاز دارید.

ابتدا الگوی برگ را روی کاغذی ترسیم کنید و برش بزنید سپس این الگوی کاغذی را روی فوم بلندر قرار دهید و فوم ها را از روی الگو برش بزنید ( میتوانید از چند طرح برگ استفاده کنید ).

سیم نازک را به شکل حلقه ای حالت دهید ، نخ کنفی یا روبان را روی سیم بچسبانید سپس برگ ها را همانند شکل روی آن قرار دهید و با چسب بچسبانید ، در پایان با مهره های رنگی پایین کار را تزیین کنید ، برای آویزان کردن حلقه مقداری نخ کنفی یا روبان را در بالای حلقه و زیر کار متصل کنید.

 

 

 

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

3.2/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا