تزیینات و کاردستی

آموزش ساخت تابلو دکمه ای (تصویری)

آموزش ساخت تابلو دکمه ای (تصویری)

 

Education-making-sign-button-to-video (1)

درخت دکمه روی بوم

دکمه ها فقط برای خیاطی به کار نمیرن ، میشه از اون ها استفاده های دیگه ای هم کرد . من همیشه دکمه های اضافی رو یه جا نگه میدارم تا از اون ها برای درست کردن صنایع دستی استفاده کنم . از سایزهای بزرگ دکمه ها گرفته تا کوچیک رو جمع آوری میکنم .

در اینجا من یک درخت دکمه با استفاده از همون دکمه هایی که داشتم درست کردم . این یه کار هنری زیبا شده . این درخت رو روی یه بوم نقاشی درست کردم ، درست کردن این تابلو خیلی سادست ، شما هم اگه دوست دارین یه کار هنری زیبا داشته باشین با من همراه بشین

Education-making-sign-button-to-video (2)

لوازم مورد نیاز :

یک عدد بوم نقاشی

اسپری مخصوص نقاشی روی بوم ( به رنگ های آبی و بنفش و صورتی و زرد )

تعدادی دکمه به رنگ ها و سایزهای مختلف

چسب

رنگ روغنی ( به رنگ های قهوه ای و سیاه و سفید و طلایی )

Education-making-sign-button-to-video (3)

برای شروع اول از همه مثل تصویر اسپری آبی رو روی بعضی نقاط بوم بپاشین ، بعد از اون با یه اسپری آبی کمرنگ تر از قبلی ، نقاط رنگ شده رو هم پوشانی کنین و بعد هم از از اسپری بنفش استفاده کنین . در آخر هم به صورت پراکنده رنگ صورتی رو اسپری کنین و روی اون هم اسپری زرد بپاشین .

با این ترتیب رنگ ، می بینین که بعضی نقاط آبی و بعضی نقاط زرد و بعضی دیگه بنفش شده ، این پایه ی کار ما به عنوان پس زمینه هست .

برای بهتر انجام دادن این کار ، تصویر رو ببینین که چطور رنگ آمیزی شده . بعد از اسپری کردن رنگ ها ، بوم رو یه گوشه به مدت یه ساعت بذارین تا خشک بشه .

بعد از خشک شدن رنگ های روی بوم ، من تنه ی ساده ی یه درخت رو روی اون رسم کردم ؛ به آرامی با مداد تنه ی یه درخت رو طراحی کنین . من اول 5 شاخه ی اصلی رو واسه ی درخت رسم کردم و بعد شاخه های کوچیکتر رو اضافه کردم ، شما هم می تونین از این روش استفاده کنین و تنه ی درخت رو طراحی کنین .

وقتی که کشیدن درخت به پایان رسید ، برای پُر کردن تنه ی درخت از رنگ قهوه ای استفاده کنین ، من از رنگ قهوه ای متالیک استفاده کردم و بعد روی رنگ قهوه ای از رنگ های سیاه و سفید و طلایی به عنوان سایه استفاده کردم ؛ با این ترکیب رنگ ها جلوه ی هنری زیبایی بوجود میاد

Education-making-sign-button-to-video (4)

حالا نوبت به چسبوندن دکمه ها رسیده ، من اول دکمه های بزرگ با رنگ های مختلف رو با چسب روی بوم در جاهای مختلف چسبوندم . بعد از اون دکمه های کوچیک تر رو در همه جا چسبوندم ، برای نوک و لبه ی شاخه ها از دکمه های کوچیکتر استفاده کردم .

شما بعد از اینکه تموم دکمه ها رو چسبوندین می تونین با یه اسپری براق کننده ، به تابلوی خودتون جلوه ی براق و زیبا بدین .به همین سادگی کار تابلوی شما به پایان رسید و شما صاحب یه تابلوی هنری زیبا شدین

Education-making-sign-button-to-video (5)

 

Education-making-sign-button-to-video (6)

 

Education-making-sign-button-to-video (7)

 

Education-making-sign-button-to-video (8)

 

++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا