تزیینات تولد

روش ساخت گل برفی با مقوا

روش ساخت گل برفی با مقوا

materials-making-snow-flower-with-cardboard (1)

برای ساخت این مدل زیبا مقوا را لوله کنید و دو سر آن را به هم بچسبانید سپس به صورت حلقه ای روی مقوا را برش بزنید ، با ساخت لوله مقوایی در سایزهای مختلف میتوانید گلبرگ هایی در اندازه های مختلف ایجاد کنید ، پس از پایان کار با اسپری نقره ای رنگ کنید و کمی اکلیل بپاشید و کناری قرار دهید تا خشک شود.

materials-making-snow-flower-with-cardboard (2)

برای ساخت این مدل نیز مقوا را به شکل استوانه درآورید و به صورت حلقه ای برش بزنید ، دو سر حلقه ها را با دست تا بزنید و حلقه ها را به هم بچسبانید تا شکل گل شود ، سپس تمام سطح حلقه ها را به چسب چوب اغشته کنید و روی آن اکلیل یا شن رنگی بپاشید و کناری قرار دهید تا خشک شود.

این روش هم مانند روش قبلی میباشد و از شن رنگی ابی برای روی کار استفاده شده است ، برای زیبایی بیشتر میتوانید از تزییناتی مانند روبان و گل خشک و … برای این گل های زیبا استفاده کنید.

materials-making-snow-flower-with-cardboard (4)

این حلقه گل بسیار ساده است و با روش های قبلی یعنی ساخت استوانه مقوایی و برش های حلقه ای به وجود میاید ، تکه ای مقوا نیز به شکل گل برای انتها آن برش بزنید ، برای مرکز این گل تکه ای مقوا به شکل گل برفی بکشید و پس از برش در مرکز گل بچسبانید سپس نگین کوچکی در مرکز گل قرار دهید.

روش ساخت این گل نیز همانند روش قبلی است با این تفاوت که داخل مقوا رنگ آمیزی میشود ، در مرکز این گل نیز همانند گل قبلی تکه ای مقوا به شکل گل برفی بکشید و پس از برش زدن بچسبانید ، نگین کوچکی نیز در مرکز کار قرار دهید تا گل شما جلوه ای خاص پیدا کند.

 

 

 

+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا