تازه های انواع مربا و ترشیجات

روش درست کردن ترشی بلال به همراه نکات

روش درست کردن ترشی بلال به همراه نکات

ترشی بلال

Method - Create - pickle - corn - to - with - Tips (1)

مواد لازم:

بلال 4عدد
سیر یه بوته
سرکه قرمز ونمک به میزان لازم

طرز تهیه:

بلال را پوست گرفته وبامقداری اب مگذریم تا بپزد بعد بلال ها را بطور مساوی به اندازه یک بند انگشت برش میدهیم از چاقو مناسب استفاده کنید چون برش دادن بلال یه کم به خاطر سفت بودنش سخته
ودرون شیشه مناسب حلقه های بلال را می چینیم ویه ردیف سیر به همین ترتیب تاشیشه پر شود سرکه ونمک را قاطی می کنیم وروی بلال میریزیم بعد ازیکهفته درون یخچال میتوان نوش جان کرد

Method - Create - pickle - corn - to - with - Tips (2)

 

 

خواص ذرت

از ریزش مو و شکسته شدن و ترکیدن و گوشه کردن ناخن ها جلوگیرى مى نمایم .
من در بین غلات مقام سوم را دارم ، یعنى اگر گندم و جو وجود نداشتند، من قوت غالب مردم را تشکیل مى دادم – نانى که با آرد من پخته شود، سفیدتر از نان گندم بوده ، و بهترین غذا براى مبتلایان به سل و اسهال است .
من سرشار از ویتامین ((ب )) هستم و تنها نقصى که دارم فقدان ویتامین ((پ )) است و کسانى که منحصرا از آرد من تغذیه مى کنند، و با غذاى خود سبزى و میوه نمى خورند، پس از چندى مبتلا به بیمارى برص برص ‍ کاذب خواهند شد.
بر روى دانه هاى من قارچى به عمل مى آید که براى انعقاد خون مفید است .

از میوه من یک نوع ژلاتین مى سازند که در داروسازى جهت ساختن جلد کپسول از آن استفاده میشود.
کاکل من داراى چند نوع قند و سرشار از املاح کلسیم و پتاسیم است ، و به همین جهت یکى از بهترین داروهایى است که ادرار را زیاد مى کند، و براى مبتلایان به سنگ کلیه و مثانه و عفونت هاى مجارى ادرار و التهاب و ورم درد مثانه – نزله مثانه – باد یامان (نفریت ) پیدا شد آلبومین در ادرار – بیمارى هاى قلب و نقرس داروى مفیدى هستم .

خوردن کاکل من خواه به صورت جوشانده خواه به صورت شربت و خواه به صورت دیگر دارویى ، جهت زیاد شدن ادرار نتایج نیکویى داشته و از جمله داروهایى است که هیچگونه ضرر نمى رساند و اعتیاد نمى آورد.
از دانه هاى من روغنى استخراج مى نمایند که مصرف غذایى و صنعتى دارد و کسانى که از خوردن چربى منع مى شوند، مى توانند از این روغن استفاده نمایند.

من بلغم و خون جامد را از معده دفع مى نمایم ، ضماد پخته من در سرکه جهت اگزما و سایر امراض جلدى مفید است – تنقیه مطبوخ آرد من جهت درمان ورم روده توصیه شده است .
اگر مبتلا به یبوست مزمن هستید، و داروهاى دیگر نتوانسته اند بیمارى شما، را درمان کنند به سوى من بیایید و مرا نوش جان کنید، و اثر معجزه آساى مرا مشاهده فرمایید.

 

 

ترشی بلال

تازه های انواع مربا و ترشیجات

3.9/5 - (28 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا