انواع بستنیانواع دسر

دستور تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

این بستنی توت فرنگی خانگی خامه ای و رویایی با توت فرنگی تازه درست شده است. این دستور تهیه بستنی توت فرنگی خانگی فوق العاده آسان است ، و آن را به یک دسر مناسب بهار و تابستان تبدیل می کند! این بستنی توت فرنگی با یک بستنی ساز تهیه شده است. میتوانید این بستنی را تهیه کنید و به عنوان دسر یا در روز های گرم با نان قیفی یا در ظرف بستنی خوری سرو کنید و لذت ببرید. برای آشنایی با دستور تهیه این بستنی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

مواد لازم:

1 1/2 فنجان توت فرنگی ، خرد شده و پوست گرفته (چون نمیخواهیم دانه های توت فرنگی در بستنی باشد)
2 قاشق غذاخوری عسل
1/2 فنجان شکر دانه ریز
1 قاشق چایخوری آب لیمو
1 فنجان خامه سنگین
1/2 فنجان خامه معمولی
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

طرز تهیه:

در یک کاسه بزرگ توت فرنگی ، عسل ، شکر و آبلیمو را مخلوط کنید. اجازه دهید 15-20 دقیقه بماند یا تا زمانی که توت فرنگی ها آب بیندازند. مخلوط را با گوشت کوب ، چنگال یا کاردک له کنید تا دیگر قطعات بزرگ توت فرنگی وجود نداشته باشد (اگر میخواهید بستنی صافی داشته باشید ، به جای چنگال از مخلوط کن یا غذاساز استفاده کنید) به توت فرنگی ها ، خامه سنگین ، خامه معمولی و عصاره وانیل را اضافه کرده و مخلوط کنید. هم بزنید تا به خوبی مخلوط شوند.

مخلوط را در دستگاه بستنی ساز خود بریزید و دستورالعمل های روی دستگاه خود را دنبال کنید (تقریبا حدود 15-20 دقیقه طول میکشد) می توانید بستنی را به صورت نرم میل کنید و یا آن را در ظرفی که بدون هوا باشد انتقال دهید و به مدت 3-4 ساعت فریز کنید تا کمی سفت شود. برای نتیجه بهتر ، اجازه دهید بستنی حدود 5-10 دقیقه در دمای اتاق بماند تا قبل از سرو کمی نرم شود. نوش جان!

4.8/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا