آشپزی امروز سر آشپزخوراک ماکارونیغذاهای اصلی

پاستا خامه ای گوجه فرنگی همراه با سوسیس

پاستا یکی از محبوب ترین غذای هاست که انواع مختلفی دارد و همچنین در زمان کم و روشی ساده تهیه و آماده سرو میشوند. یکی از محبوب ترین پاستا ها، پاستا خامه ای گوجه فرنگی همراه با سوسیس است که طعم فوق العاده ای دارد و به سادگی میتوانید آن را در منزل تهیه کنید و لذت ببرید. برای آشنایی با طرز تهیه این پاستا خوشمزه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

پاستا خامه ای گوجه فرنگی همراه با سوسیس

پاستا خامه ای گوجه فرنگی همراه با سوسیس

مواد لازم:

240 گرم سوسیس ایتالیایی یا سوسیس معمولی
2 حبه سیر
2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
800 گرم گوجه فرنگی خرد شده
1 قاشق چایخوری مخلوط ادویه ایتالیایی
1/2 فنجان آب
240 گرم ماکارونی
1/3 فنجان خامه سنگین
114 گرم اسفناج تازه

دستور پخت:

سوسیس ایتالیایی را به یک تابه یا قابلمه اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​بپزید ، در حین پخت آن را به قطعات کوچک خرد کنید. دو حبه سیر را خرد کنید ، آن را به سوسیس قهوه ای سرخ شده اضافه کنید، 1 دقیقه بیشتر تفت دهید. بعد ، رب گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی خرد شده ، ادویه ایتالیایی و آب را اضافه کنید. سپس به خوبی هم بزنید.

اجازه دهید سس دم بکشد. پس از جوش آمدن ، در قابلمه را کج روی آن قرار دهید (برای جلوگیری از خروج بخار) و حرارت را روی کم رو به متوسط ​​قرار دهید. در حالی که پاستا را می پزید ، بگذارید سس به آرامی بپزد. یک قابلمه آب را برای ماکارونی بجوشانید. پس از جوش آمدن ، ماکارونی را اضافه کرده و جوشاندن را ادامه دهید تا ماکارونی نرم شود (بسته به نوع آن 10-7 دقیقه).

ماکارونی را آبکش کنید. بعد از پخته شدن ماکارونی و کمی غلیظ شدن سس ، خامه را درون سس ماکارونی اضافه کنید و هم بزنید. اسفناج تازه را اضافه کرده و آن را در سس هم بزنید تا زمانی که پژمرده شود. در آخر ماکارونی پخته و آبکش شده را به سس اضافه کرده و هم بزنید تا مخلوط شود. سرو کنید و لذت ببرید!

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا