تازه های آموزش انواع غذاها

طرز تهیه فینگر ساندویچ

طرز تهیه فینگر ساندویچ

 

فینگر ساندویچ

Mode - supplying - Fingar - Sandwich (1)

اینا که میبینید کیک خامه ای نیست،یه نوع ساندویچه کوچول مچوله که یه نوع دیگه از کاناپ است یه عصرونه خوشمزه، به شرطی که ژامبون خوب و خوش طعم استفاده کنید.

مواد لازم :

ژامبون یا رست بیف چهار ورق یک سانتی متری
نان تست 1 بسته
گوجه فرنگی 2 عدد
سس مایونز 3 ق غ
پنیر خامه ای 500 گرم
جعفری و گشنیز خرد شده 2 ق غ
با هر یکدونه نان تست میتونید یک ساندویچ درست کنید. پس خودتون میتونید مقدار ژامبون و نان تست را کم و زیاد کنید.

Mode - supplying - Fingar - Sandwich (2)

اول از همه بگم من برای اینکه عکس از مراحل کار نداشتم فقط با 3 تا نان تست و 100 گرم پنیر 1 ق مایونز 1 گوجه 4 برگ نازک کالباس سه عدد ساندویچ درست کردم و برای همین موادیکه میبینید خیلی کم هست در واقع یه نمونه است.
دور تا دور نون تست را بریده به 3 قسمت مساوی تقسیم کرده چون روی سر هم قرار میگیرند پس یکیش کوچیکتر نباشه یکیش بزرگتر.
پنیرخامه ای را هم با سس مایونز مخلوط کرده تا به صورت کرم درآید پنیرخامه ایها بعضی وقتها فوق العاده نرم هستند و به راحتی با مایونز مخلوط میشند ولی امان از شانس بد که پنیر سفته و کلی زور باید به خرج بدید نمیدونم شانسیه سعی کنید پنیری بخرید که تازه تولید شده اصولا روی بسته نوشته تا 4 ماه پس از تولید مهلت استفاده دارید ولی تو تجربه ای که من داشتم اینطوری حس میکنم.از ماسکارپونه هم استفاده نکنید خیلی سخت با مایونز مخلوط میشه و اذیتتون میکنه.
گوجه فرنگیها را هم حلقه نازک کرده روش نمک بپاشید.

 

Mode - supplying - Fingar - Sandwich (3)در مرحله اول روی نان کرم را مالیده سپس ورق کالباس را چیده سعی کنید به ضخامت یک سانت کالباس بچینید و هم سایز نان کالباسها را برش بزنید و تیکه نان بعدی را کرم بمالید و روی سر کالباس بگذارید و با دست کمی فشار بدید تا به لایه ژامبون بچسبه دوباره روی نان را کرم مالیده گوجه فرنگی را چیده و روی آن سبزی خرد شده بریزید و ژامبون ولی فقط چند لایه و تیکه نان آخر را بگذارید و روش را کرم بمالید و همینطور اطرافش را کامل با کرم کاور کنید و میتونید برای تزئینش اطرافش را سبزی خرد شده بمالید.

 

Mode - supplying - Fingar - Sandwich (4)

دیگه بسته به سلیقه خودتون داره میتونید یه طبقه بیشتر بچینید ولی خوردنش سخت میشه. ساندویچهای فوق العاده خوش طعمی میشند به نظرم خوبه اسمشو بگذارم مینیاتوری تو رسپی اصلی از یه بسته نون تست برش نخورده استفاده کرده و در واقع کیک ساندویچ درست کرده ولی من از اول این مدلی درست کردم خیلی ظریف و شیک تره و مقداره کمش باعث میشه مزه اون زیر دندون بمونه و همه دنبال بعدیش باشند در واقع مشتری پسندتره ولی بیشتر از 2 تا نخورید چون نمیتونید غذای اصلی را بخورید.

Mode - supplying - Fingar - Sandwich (5)+++++++++++++++

+++++++++++++++

+++++++++++++++

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا