انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

دستور پخت بیسکویت میوه ای

دستور پخت این بیسکویت های میوه ای با زغال اخته خشک ، آلو ، زردآلو و کشمش تهیه می شوند که طعمی شگفت انگیز به ارمغان می آورند. همچنین می تواند برای دور همی های تعطیلات یا به عنوان هدیه خانگی تهیه کنید. کودکان و نوجوانان نیز آنها را دوست دارند که دلیل دیگری برای تهیه ی آنهاست. برای آشنایی دستور پخت بیسکویت میوه ای مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

بیسکویت میوه ای

دستور پخت بیسکویت میوه ای

مواد لازم:

110 گرم کره ، دمای اتاق
1/2 فنجان (100 گرم) شکر
2 عدد تخم مرغ
1 و 1/2 قاشق چایخوری (6 گرم) بکینگ پودر
پوست رنده شده 1 لیمو
1 قاشق چایخوری (5 گرم) عصاره وانیل
1 فنجان میوه خشک شده (زغال اخته ، آلو ، زردآلو و کشمش)
1 و 1/4 فنجان (160 گرم) آرد چند منظوره
آجیل 1/2 فنجان (50 گرم) ، اختیاری

دستور پخت:

فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد (350 درجه فارنهایت) گرم کنید. یک سینی پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک کاسه متوسط ​​کره و شکر را مخلوط کنید تا خامه ای شود ، سپس تخم مرغ ، پوست لیمو و عصاره وانیل را اضافه کنید.

خوب مخلوط کنید. بیکینگ پودر و آرد را اضافه کرده و مخلوط کنید تا خوب مخلوط شود. میوه های خشک را اضافه کنید و هم بزنید. خمیر را در شکل یک نان بلند یا 2 نان کوچکتر در سینی فر آماده شده قرار دهید.

خمیر بسیار چسبنده است ، بنابراین می توانید کاردک خود را خیس کنید یا از آرد استفاده کنید تا بتوانید شکل مناسبی به دست آورید. حدود 25 دقیقه آن را بپزید ، از فر خارج کنید و بگذارید حدود 30 دقیقه خنک شود. برش های مورب 1/2 اینچ (همانند تصویر) را برش داده و آنها را روی سینی پخت قرار دهید. 15-17 دقیقه دیگر آن را بپزید تا قهوه ای طلایی شود.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا