انواع بستنیانواع بیسکویتانواع دسر

طرر تهیه ساندویچ بستنی بیسکویتی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع دسر و بستنی. بستنی یکی از محبوب ترین گزینه ها برای دسر است که انواع مختلفی دارد و به روش های متفاوتی سرو میشود. امروز شما را با طرر تهیه ساندویچ بستنی بیسکویتی آشنا میکنیم. تهیه این دسر بسیار ساده و راحت میباشد و طعم لذیذی دارد. برای آشنایی با طرز تهیه این بستنی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرر تهیه ساندویچ بستنی بیسکویتی

مواد لازم:

3/4 فنجان کره بدون نمک
1/2 فنجان کره
2 عدد تخم مرغ
2 قاشق چایخوری عصاره وانیل
2 فنجان شکر (به علاوه اضافی)
2 فنجان + 2 قاشق غذا خوری آرد
3/4 فنجان پودر کاکائو
1 قاشق چایخوری جوش شیرین
3/4 قاشق چایخوری نمک
بستنی

ذستور پخت:

از قبل فر با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید در یک کاسه بزرگ با همزن برقی ، کره بدون نمک ، کره و شکر را مخلوط کنید تا سبک و نرم شود (حدود 3 دقیقه). با سرعت متوسط ​​تخم مرغ و وانیل را اضافه کنید تا مخلوط شوند. در یک کاسه جداگانه بیکینگ پودر ، نمک ، پودر کاکائو و آرد را با هم مخلوط کنید. با سرعت کم ، مخلوط کره به مخلوط خشک اضافه کنید تا فقط مخلوط شود.

1/2 فنجان شکر اضافی را در یک کاسه کوچک بریزید. خمیر را به شکل گلوله هایی به اندازه گردو کرده و در آن شکر بغلتانید. آن ها را با فاصله روی سینی فر پوشیده شده با کاغذ روغنی قرار دهید. با استفاده از پشت قاشق ، هر توپ را به ضخامت مانند تصویر صاف کنید. 8-10 دقیقه بپزید تا رویه ها شروع به ترک خوردن کنند. اجازه دهید کلوچه ها به مدت 5 دقیقه روی صفحه پخت خنک شوند و سپس آنها را در یک توری بریزید.

در حالی که کلوچه ها خنک می شوند ، بستنی را بیرون بیاورید تا نرم شود. هنگامی که کلوچه ها خنک شدند ، و بستنی نرم شد ، یک اسکوپ بزرگ بستنی را روی یک کلوچه قرار دهید ، و با دقت یک کوکی دیگر را روی آن قرار دهید. محکم اما آرام فشار دهید تا از شکستن کوکی ها جلوگیری شود. برای پاک کردن بستنی که از لبه بیرون زده ، یک چاقو یا کفگیر را دور لبه ها بزنید. حداقل 1 ساعت فریز کنید تا بستنی سفت شود. این کار را با تمام کوکی ها تکرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا