غذاهای اصلیغذاهای گوشتی

طرز تهیه بوریتو با گوشت گاو

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی.امروز ما شما را با طرز تهیه بوریتو با گوشت گاو همراهی میکنیم.این غذا،یک غذا ساده و لقمه ای یا به زبان دیگر،سر پایی است.این غذا بیشتر به عنوان یک غذای خیابانی شناخته میشود.زیرا به راحتی و سادگی پخته میشود و همچنین به دلیل لقمه ای بودن،به راحتی حمل و میل شود.

طرز تهیه بوریتو با گوشت گاو

بوریتو یک غذا مکزیکی است که حاوی نان،گوشت و انواع مختلف مخلفات میباشد.این غذا تقریبا شبیه تاکو است،با این تفاوت که شما میتوانید از انواع مخلفات در تهیه این غذا استفاده کنید.اگر به بوریتو و غذا های خیابانی علاقه دارید،مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

مواد لازم:

+ 2 قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان

+ 1 عدد پیاز ، ریز خرد شده

+ 4 حبه سیر ، بسیار ریز خرد شده

+ 1 قاشق غذاخوری پودر زیره

+ فلفل قرمز به مقدار لازم

+ 1 قاشق غذاخوری پونه کوهی خشک شده

+ 500 گرم گوشت گاو چرخ کرده

+ 400 گرم گوجه فرنگی خرد شده

+ کمی شکر کاستور طلایی

+ 400 گرم کنسرو لوبیا سیاه یا قرمز، همراه با آب موجود در قوطی

+ 8 عدد نان تورتیلا

+ برنج پخته شده 500 گرم

+ مجموعه ای از آووکادو یا گواکامولی خرد شده ، گوجه فرنگی خرد شده ، خامه سوپ ، کاهو خرد شده ، پیاز قرمز خرد شده ، چدار رنده شده ، فلفل قرمز خرد شده و نیمی از لیمو ، برای سرو و یا تزئین

گام اول: روغن را در یک قابلمه بزرگ گرم کنید.پیازها را به مدت 8 دقیقه سرخ کنید ، سپس سیر ، ادویه جات و پونه کوهی را اضافه کنید و به مدت 1 دقیقه بپزید. به مدت 5 دقیقه،گوشت را در مخلوط بپزید و هم بزنید تا قهوه ای شود.سپس شکر را بریزید و یک دقیقه بگذارید بپزد،و سپس گوجه ها را اضافه کنید.

گام دوم: به مدت 5 دقیقه دیگر بپزید.سپس لوبیا و آب موجود قوطی را اضافه کنید.به مدت 20 دقیقه همه چیز را هم بزنید‌.میتوانید از سس مورد علاقه خود نیز استفاده کنید.

گام سوم: برای سرهم کردن بوریتوها،نان های تورتیلا را گرم کنید.مقداری برنج و گوشت گاو را بر روی نان بریزید.میتوانید از سبزیجات و یا مخلفات موردعلاقه خود در این غذا استفاده کنید.

1.4/5 - (46 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا