خوراک سادهغذاهای اصلی

طرز تهیه ی اسنک پوتین {poutine}

سلام به دوستداران آشپزی ما از انواع اسنک. امروز شما را با طرز تهیه ی اسنک پوتین {poutine} که یک اسنک بسیار لذیذ و محبوب است، آشنا می کنیم. پوتین نوعی غذا فوق العاده و خوشمزه از سیب زمینی سرخ کرده و پنیر است و یکی از بی نظیرترین غذاهای کانادایی است! از جایی که سیب زمینی سرخ کرده مورد علاقه ی همه میباشد، این غذا و اسنک نیز، میتواند یک اسنک فوق العاده برای شما باشد. برای آشنایی با طرز تهیه ی این غذای لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی اسنک پوتین {poutine}

طرز تهیه ی اسنک پوتین {poutine}

مواد لازم:

سیب زمینی سرخ کرده

6 اونس پنیر{ میتواند پنیر پیتزا یا موزارلا باشد } به قطعه های زیر رو به متوسط خرد شده.

سس کچاپ

روغن نباتی اختیاری است ، در صورت سرخ کردن از آن استفاده کنید

آویشن تازه را برای چاشنی (اختیاری)

گام اول: برای سرخ کردن سیب زمینی، روغن را تا 300 درجه در ماهیتابه ی عمیق گرم کنید. شما نمی خواهید که سیب زمینی سرخ شده به سرعت شود و بسوزد، بلکه به راحتی و آرامش آنها را بپزید. برای اندازه گیری دمای روغن، از دما سنج استفاده کنید.

گام دوم: سیب زمینی ها را حدود 5 دقیقه سرخ کنید حواستان باشد همه ی سیب زمینی ها را با هم نریزید و سپس آنها را روی یک حوله کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی گرفته شود. تکرار کنید تا همه سیب زمینی سرخ شوند. گرما را تا 400 درجه افزایش داده و بار دیگر برای سرخ کردن قهوه ای روشن طلایی شوند. سپس در یک ظرف قرار دهید و پنیر را رویش بریزید تا آب شود. با آویشن مزه دار کنید.

1.6/5 - (32 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا