تازه های آموزش شیرینی پزی

طرز تهیه چیزکیک کدو (تصویری)

طرز تهیه چیزکیک کدو (تصویری)

 

Pumpkin pie (2)

این کیک پنیری سریع درست نمیشه. باید 6 ساعت و نیم زمان بذارید. اما

مواد لازم:

روغن سبزیجات،

1 بسته پنیر خامه ای و نرم،

½ فنجان شکر،

1 عدد تخم مرغ بزرگ،

1 فنجان کدوی کنسرو شده،

1 قاشق غذاخوری وانیل خالص،

½ قاشق غذاخوری ادویه کدو،

2 قاشق غذاخوری خرده نان،

2 فنجان آب نبات ذوب شده پرتقال،

1 فنجان آب نبات ذوب شده سبزرنگ،

1 فنجان دیگه نان خورده.

 

Pumpkin pie (3)

 

Pumpkin pie (4)

طرز تهیه:

فر رو با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. و طبقه وسط رو هم آماده کنید. یک ظرف شیشه ای یا سرامیکی ولی نه فلزی رو با روغن سبزیجات چرب کنید. داخل کاسه مخلوط کن، پنیر خامه ای و شکر رو بهم زده تا زمانی که خمیری و نرم بشه، سپس تخم مرغ ها رو بزنید تا با اونها ترکیب بشه. کدو، وانیل و ادویه کدو رو هم بریزید و بعد خوب ترکیبشون کنید.

حالا این ترکیب آماده شده رو داخل ظرف چرب کرده بریزید تا زمانی که لبه هاش آماده بشه و وسطش یه جورایی بلرزه، 25 تا 30 دقیقه زمان میبره. بعد از این مدت قالب رو خارج کرده و بذارید تا کاملا سرد بشه. حالا باید درشو با یه چیز خوبی مثل کاغذ مومی بپوشونید و یک درپوش پلاستیکی هم روش بذارید و داخل یخچال قرارش بدید. حدود 3 ساعت زمان میبره. باید کاملا سرد بشه.

داخل سینی شیرینی پزیتون دو تا کاغذ مومی بندازید. با استفاده از قاشق مخصوص بستنی خوری، یه تکه هایی از چیزکیک کدویی رو دربیارید، و روی سینی بچینید. همه رو کنار هم قرار بدید، یادتون باشه که به اندازه کافی بینشون فاصله بذارید. 1 ساعت دیگه هم اونها رو بذارید توی فریزر تا یخ بزنند. آب نبات های نارنجی رو ذوب کنید، هر زمان که دارید روی یه سری چیزکیک کار می کنید، سری دوم رو همچنان در فریزر نگهدارید. حالا این تکه های چیزکیک رو بندازید داخل این آب نبات ذوب شده نارنجی. بعد اونها رو با قاشق یا چنگال دربیارید و دوباره روی کاغذ مومی بچینید. این کار رو برای تمومشون انجام بدید. در آخر هم همه رو بذارید داخل فریزر.

آب نبات سبز رو هم ذوب کنید. و همین کار رو برای چیزکیکهای مونده انجام بدید و بعد اینها رو هم همراه با بقیه بذارید داخل فریزر. با این تکه های سبز آب نبات می خاهیم ساقه و یا شکلی از برگ رو دربیاریم. تا زمانی داخل فریزر بذاریدشون که کاملا یخ بزنند. بعد میتونید درشون بیارید و سرو کنید. من داخل سینی مخصوص سروم کمی خورده نون ریختم و اونها رو روشون قرار دادم.

نکته:

این چیزکیک ها رو میتونید حداکثر تا یک روز در فریزر نگهدارید. به شرط اینکه داخل یک درپوش پلاستیکی مناسب قرارش بدید. اگه نمیتونید آب نبات ذوب شده آماده پیدا کنید، مثل من تعدادی سبز و نارنجی شو بگیرید و آبشون کنید.

Pumpkin pie (1)

 

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

+++++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا