تزیینات تولد

آموزش درست کردن آویزهای بلوطی (تصویری)

آموزش درست کردن آویزهای بلوطی (تصویری)

 

Training-right-up-pendant-chestnut-image (1)

درست کردن بلوط با پشم های رنگی

شما دوستان با استفاده از پشم های رنگی می تونین این بلوط های زیبا رو تو خونه درست کنین و برای تزئیناتتون ازش استفاده کنین .

Training-right-up-pendant-chestnut-image (2)

وسایل مورد نیاز :

پشم های رنگی

کلاهک بلوط

نخ

دریل ( مته )

چسب حرارتی تفنگی

مایع ظرفشویی

2 عدد کاسه

Training-right-up-pendant-chestnut-image (3)

 

Training-right-up-pendant-chestnut-image (4)

 

Training-right-up-pendant-chestnut-image (5)

 

Training-right-up-pendant-chestnut-image (6)

برای شروع مقداری پشم رو جدا کنین و اون ها رو به شکل توپ رول کنین . دو کاسه رو از آب گرم پر کنین و 2 قطره از مایع ظرفشویی رو توی یکی از کاسه ها بریزین و هم بزنین . وقتی کف بوجود اومد ، اون مقدار از پشمی رو که به شکل توپ جدا کرده بودین رو درون آب حاوی کف فرو کنین و بعد بیرون بیارین و به آرامی اون رو بین کف دستتون با حرکات دایره ای شکل ، رول کنین . مثل خمیری که می خواین باهاش شیرینی درست کنین و یا مثل شامی اون رو گرد کنین .

اگه اون رو زیادی تو کف فرو بردین ، می تونین به آرامی با آب گرم تمیز که تو کاسه ی دوم ریخته بودین ، یه مقدار از کف رو از روش پاک کنین . این کارها رو واسه بقیه پشم ها تکرار کنین .

می بینین که با صرف زمان کمی پشم ها به شکل توپ در اومدن . اگه دیدین بعضی نقاط پشم توپی ، ترک و شکاف داره مثل تصویر مقداری از پشم رو باز کنین و دوباره روی قسمت ترک دار گلوله کنین . یعنی با این کار ترک بوجود اومده رو پوشش بدین . و بعد دوباره اون رو توی آب و کف قرار داده و گلوله کنین تا کاملا به شکل یه توپ دربیاد و هیچ ترک و شکافی توش وجود نداشته باشه . بعد با یه دستمال کاغذی خوب خشکش کنین و اجازه بدین به مدت 12 ساعت یه گوشه بمونه تا خشک بشه

Training-right-up-pendant-chestnut-image (7)

 

Training-right-up-pendant-chestnut-image (8)

 

Training-right-up-pendant-chestnut-image (9)

در این زمان با مته دو سوراخ کوچیک در بالای کلاهک بلوط ایجاد کنین . وقتی که پشم توپی خشک شد ، با استفاده از چسب حرارتی اون رو به داخل کلاهک بلوط بچسبونبن . اگه می خواین بلوط شما بیضی شکل بشه ، توپ پشمی رو بین کف دستتون حالت بدین و به شکل بیضی در بیارین . کارمون به پایان رسیده و شما می تونین بلوط های رنگارنگ رو تو تصویر ببینین . اون ها واقعا قشنگن .

شما می تونین اون ها رو به درخت آویزون کنین و یا اینکه اون ها رو توی یه کاسه ی خوشگل بریزین و به عنوان دکور ازش استفاده کنین .

Training-right-up-pendant-chestnut-image (10)

 

+++++++++++++++++++

+++++++++++++++++++

+++++++++++++++++++

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا