انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

شیرینی های لیمویی با تاپینگ نارگیل

سلام به دوستداران آشپزی و انواع شیرینی و دسر. امروز شما را با طرز تهیه ی شیرینی های لیمویی با تاپینگ نارگیل آشنا میکنیم. این شیرینی لذیذ با چای و یا قهوه لذیذ تر هم میشود. همچنین میتوانید به عنوان یک صبحانه هم سرو کنید و لذت ببرید. برای آشنایی با این دستور پخت مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

شیرینی های لیمویی با تاپینگ نارگیل

مواد لازم:

1 1/2 فنجان آرد چند منظوره
1/2 فنجان پودر قند
کره 1/2 فنجان
4 عدد تخم مرغ بزرگ
1 1/2 فنجان شکر دانه ریز
1/2 فنجان آب لیمو
1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
3/4 فنجان نارگیل خرد شده

دستور پخت:

فر خود را با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید. در یک کاسه متوسط ​​، آرد و پودر قند را مخلوط کنید. مخلوط کنید تا یکدست شوند. با استفاده از یک میکسر، کره را اضافه و مخلوط کنید تا زمانی که مخلوط دانه های کوچک به اندازه نخود داشته باشد. اگر میکسر ندارید ، اجازه دهید کره به دمای اتاق برسد و سپس آن را فقط با دستان خود در مخلوط آرد مخلوط کنید.

یک قالب کیک متوسط را با روغن چرب کنید. مخلوط آرد ، کره و شکر را به طور یکنواخت درون ظرف بریزید و آن را با دست فشار دهید تا فشرده شود. به مدت 15 دقیقه بپزید. در حالی که آن در حال پخت است ، تخم مرغ ها ، شکر دانه ریز ، آب لیمو و بیکینگ پودر را در یک کاسه ترکیب کنید. آن را خوب مخلوط کنید تا شکر حل شود.

بیکینگ پودر با اسید داخل آب لیمو واکنش نشان داده و شروع به کف شدن می کند ، نگران نباشید. وقتی پخت مخلوط آرد و شکر تمام شد ، سریع مخلوط تخم مرغ را دوباره مخلوط کنید و سپس آن را در قالب بریزید. نارگیل خرد شده را روی آن بپاشید و 20 دقیقه دیگر یا تا زمانی که روی آن قهوه ای طلایی شود ، کل آن را بپزید. بگذارید 10 دقیقه قبل از سرو کردن خنک شود.

2.1/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا