سالاد | اردور

طرز تهیه سالاد سیب زمینی کریسپی گرم

طرز تهیه سالاد سیب زمینی کریسپی گرم

 

Mode - preparing - Salad - Potato - warm (1)

مواد لازم :

سیب زمینی کوچک 8 عدد
روغن زیتون دو و نیم ق غ
نمک درشت 1 ق چ
فلفل تازه آسیاب شده 1 ق چ
ترخون تازه خرد شده یک و نیم ق غ
ژامبون خلالی برش زده 4 برش
ساقه ی سبز پیازچه خرد شده یک چهارم پیمانه

مواد لازم برای سس :

روغن زیتون 3 ق غ
سرکه ی قرمز یک و نیم ق غ
سیر یک حبه رنده شده
شکر 1 ق چ

Mode - preparing - Salad - Potato - warm (2)

سیب زمینی ها را با پوست بشورید و از وسط دونیم کنید و هر قسمت را به 3 برش فیله ای شکل برش بزنید.سینی فر را با فویل بپوشانید و روی فویل را چرب کنید و سیب زمینی ها را داخل سینی قرار بدید و کمی از روغن زیتون و نمک و فلفل را اضافه کنید وهمه را با سیب زمینی ها مخلوط کنید و سینی را داخل فر از پیش گرم شده با دمای 190 درجه سانتیگراد به مدت 30 دقیقه بگذارید، سپس ترخون یا هر سبزی معطر دیگر را خرد کنید و سینی را از فر در بیارید و با سبزی مخلوط کنید و دوباره به مدت 30 دقیقه دیگه داخل فر بگذارید. تا زمانیکه سیب زمینی ها برشته شوند

Mode - preparing - Salad - Potato - warm (3)تابه را روی حرارت بگذارید و مابقی روغن زیتون را اضافه کنید و پس از گرم شدن، ژامبونهای برش داده شده را کمی تفت بدید. سپس از تابه در بیارید روی دستمال آشپزخانه روغن اضافی آن را بگیرید. در کاسه ای سیب زمینی های برشته شده، ژامبون تفت داده شده و ساقه ی سبز پیازچه خرد شده را با هم مخلوط کنید. برای تزئین میتونید روی ظرف را با کلم برگ قرمز بپوشونید و بعد بقیه مواد را به اون اضافه کنید و اگه دوست دارید کمی پنیر ورقه ای تکه ای خرد شده را روی سالاد بریزید و با سس گرم سرو کنید.
برای درست کردن سس، کلیه مواد را داخل یه ظرف بریزید و با ویسک مخلوط کنید و مایه ی بدست آمده را روی حرارت قرار بدید تا گرم بشه، سپس با سالاد سرو کنید.

+++++++++++++

+++++++++++++

+++++++++++++

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا