سالاد | اردور

طرز تهیه سالاد کلم خامه ای

طرز تهیه سالاد کلم خامه ای

 

Mode - preparing - salad - cabbage - Creamy (1)

مواد لازم :

سس مایونز یک دوم پیمانه ( 80 گرم)
خامه دو ق غ ( 32 گرم)
شکر یک ق چ ( 7 گرم )
آب لیموترش یک ق چ ( 7 میلی لیتر)
خردل پودر شده یک ق چ ( 3 گرم )
کرفس خرد شده یک ساقه (100 گرم)
نمک و فلفل سیاه
کلم نازک برش خورده یک عدد ( 500 گرم)
هویج رنده شده یک عدد ( 70 گرم)
پیاز خرد شده 50 گرم
پنیر پارمسان 70 گرم

Mode - preparing - salad - cabbage - Creamy (2) کلم و هویج و پیاز را خرد کنید. کلم را اگه با رنده وی “V” خرد کنید که همه ریز و یک اندازه خرد بشه بهتره. هویج را رنده درشت و پیاز را هم اگه بتونید رنده کنید جوری که آب نندازه که دیگه عالیه. رنده وی تیغه های مختلفی داره و برای خرد کردن مواد داخل این سالاد خیلی خوبه. پیاز را از رسپی حذف نکنید حتی اگه دوست ندارید یه مقدار کمش خیلی تو طعم سالاد تاثیر داره.مواد را کنار بگذارید و سس را درست کنید.
برای اینکه ظرف زیادی کثیف نکنید، داخل ظرفی پلاستیکی دردار مواد سس را بریزید که بعد از مخلوط کردن با کلم و هویج ، ظرف را داخل یخچال بگذارید.میتونید همون ظرف را روی ترازو بگذارید و مواد را همونجا وزن واضافه کنید و با هم مخلوط کنید.
سس مایونز،خامه،شکر،آب لیموترش،خردل،کرفس،نمک و فلفل را همه را داخل ظرف بریزید و مخلوط کنید و سبزیجات را به سس اضافه کنید و خوب زیر و رو کنید و درِ ظرف را ببندید و حداقل یکساعت داخل یخچال بگذارید تا همه طعمها با هم ادغام بشه و به اصطلاح مزه دار بشه. بعد پنیر پارمسان را به سالاد اضافه کنید و مخلوط کنید.مقدار پنیر را میتونید کمتر از 70 گرم که در رسپی اومده بریزید.
برای سرو میتونید سالاد را در کاسه ای کوچیک بریزید و خوب فشار بدید تا فرم بگیره،سپس در ظرف مورد نظر برگردونید و میل کنید.

 

Mode - preparing - salad - cabbage - Creamy (3)

++++++++++++

++++++++++++

++++++++++++

 

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا