تزیینات و کاردستی

ساخت باغ سیمی (تصویری)

ساخت باغ سیمی

(تصویری)

Making - Garden - wired - image (1)

تمام چیزی که نیاز دارید شامل : سیم های مخصوص باغنانیه که من از نوع 1.5 میلی متری اونها استفاده کردم. بسته به اینکه چه تعداد گلدان کاکتوسی شکل درست می کنید، و اینکه هر کدوم رو به چه ابعادی می سازید، به مقدار بیشتری سیم نیاز دارید. این سیم ها رو باید از نیمه تا کنید، به دور هم بپچید و … و در کل کمی میتونه اذیت کننده باشه.

نخ کاموا، یا نخ گلدوزی. از هر رنگ و اندازه ای که دوست داشتید. هر چه ضخامتشون بیشتر باشه، به تعداد دورهای کمتری هم برای پیچیدن نیاز دارید.

چسب کاردستی. از هرنوع چسب محکمی میتونید استفاده کنید.

Making - Garden - wired - image (2)

اما کاری که باید انجام بدید:

با سیم چین، یک تکه از سیمتون رو ببرید. اگر وسط کار متوجه شدید که کم بریده اید، مهم نیست. میتونید کمی بهش بپیچید.  یک شکل از طرح مورد نظرتون رو بکشید. حالا سیمها رو روی این طرح ها باید بذارید. پس مطابق شکلها اونها رو خم کنید و تا بزنید و بعد هم با تکه های کوچکی چسب محکمشون کنید.

انتهای یکی از سیمها رو با یک کاموا گره بزنید. شروع کنید به پیچیدن کاموا به دور سیم. تا زمانی که نیاز بود. ممکنه بسته به اندازه کار بعضی جاها مجبور به تغییراتی شوید. دست خود را کاملا باز  بگذارید.

یک گره دیگر هم در انتهای دیگر سیم  و کاموا ایجاد کنید. برای مطمئن بشید کاملا محکم شده، کمی چسب در انتهای کار روی نخ کامواتون بریزید.

در انتها نیز کمی خلاقیت و هنر بیشتر به خرج داده و کمی جزییات رنگی بهشون اضافه کنید. تاجایی که میتونید با گل ها و پاپیون های کوچولوی رنگی پرشون کنید.

بهمین سادگی یا اونها رو به نمایش بگذارید و یا اینکه هدیشون بدید.

Making - Garden - wired - image (3)

 

Making - Garden - wired - image (4)

 

 

 

 

++++++++++++++

++++++++++++++

++++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا