ولنتاین

کرم شیرعسلی سه رنگ ویژه ولنتاین

کرم شیرعسلی سه رنگ ویژه ولنتاین

کرم شیرعسلی سه رنگ

Worm - milk - three - color - especially - Valentine

مواد لازم:

شيرعسلي صنعتي يك قوطي
شيرگرم يك و نيم پيمانه
خامه صبحانه يك بسته
آب سرد يك پيمانه
پودر ژلاتين سه قاشق سوپخوري
وانيل يك چهارم قاشق چايخوري
نسكافه يك قاشق سوپ خوري
شكلات تلخ پنجاه گرم

طرز تهيه :

آب سرد را در ظرف مناسبي ريخته و پودر ژلاتين را روي آن بپاشيد و اجازه دهيد تمام ذرات پودر ژلاتين با آب مرطوب گردند، آن را هم نزنيد. سپس ظرف را روي بخار آب قرار دهيد تا ذرات ژلاتين كاملا حل شوند و گه گاه آن را هم بزنيد.
شيرگرم را كم كم به شير عسلي افزوده و هم بزنيد. وانيل را نيز به ژلاتين اضافه كرده و محلول ژلاتين را به شير عسلي اضافه كرده و كاملا مخلوط كنيد. خامه را كم كم به مخلوط اضافه كنيد خوب هم بزنيد تا كاملا حل شود
قالب مناسب را كمي با روغن مايع چرب كرده و چربي اضافه را با دستمال پاك كنيد. مايع را به سه قسمت تقسيم كنيد شكلات تلخ را روي بخار آب ذوب كنيد و به يكي از ظرفها اضافه كنيد
پودر نسكافه را با دوقاشق اب داغ حل كنيد و به ظرف دوم اضافه كنيد
ابتدا مقداري از مخلوط شكلاتي را كف قالب بريزيد قالب رو بمدت چهل و پنج دقيقه يا وقتي كه كرم نيمبند شد به يخچال منتقل كنيد بعد كمي مخلوط ساده و دوباره يخچال بعد كرم نسكافه اي و…تا اخر و بمدت پنج ساعت توي يخچال نگهداريد تا كاملا ببندد.
مراحل شبيه ژله رنگين كمان است ميتوانيد در سه مرحله مخلوط را داخل قالب بريزيد يا حوصله بيشتري به خرج دهيد و مواد را كم كم اضافه كنيد تا دسر شكيلتري داشته باشيد يا دسر را ساده و بدون اضافه كردن شكلات و نسكافه درست كنيد.

 

کرم شیرعسلی سه رنگ

ولنتاین

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا