تازه های غذای رژیمی

سوپ رژیم مرغ مناسب برای کاهش وزن

سوپ رژیم مرغ مناسب برای کاهش وزن

 

Soup - Diet - Chicken - good - for - reduce - Weight

 

سوپ رژیم مرغ مناسب برای کاهش وزن

 

‌  رژیم سوپ مرغ که به رژیم مرغ نیز مشهور است ، رژیم بسیار سختی است اما به شما کمک می کند که به سرعت وزنتان را کاهش دهید .

رژیم سوپ مرغ که به رژیم مرغ نیز مشهور است ، رژیم بسیار سختی است اما به شما کمک می کند که به سرعت وزنتان را کاهش دهید . از آنجایی که این رژیم بسیار کم کالری است شما نباید بیشتر از ۷ روز آن را ادامه دهید اما اگر به دستورات آن درست عمل کنید می توانید در همین ۷ روز حدود ۱۰ پوند لاغر شوید. قبل از آغاز این رژیم ، حتما” با پزشکتان مشورت کنید تا مطمئن شوید که برای گرفتن این رژیم از سلامت کافی برخوردار هستید .

در این ۷ روز ، صبح خود را با یکی از این صبحانه های زیر که در رژیم شما مجاز هستند آغاز کنید .

صبحانه پیشنهادی اول:

یک فنجان ماست بدون چربی

نصف فنجان میوه

جوان گندم

صبحانه پیشنهادی دوم :

یک فنجان پنیر ریکوتا ، نصف قاشق چایخوری شکر ، کمی دارچین

دو تکه نان تست

سه عدد انجیر خشک

صبحانه پیشنهادی سوم

یک فنجان غلات

نصف فنجان شیر

نصف فنجان آب پرتقال

برای تهیه سوپ مرغ مخصوص این رژیم:

،مقداری روغن زیتون را دریک قابلمه بزرگ گرم کنید و مقداری هویج ، کرفس و شلغم خرد شده به آن اضافه کنید ، سپس سیر ، نمک و فلفل را نیز به آن اضافه کنید . اجازه بدهید این سبزیجات حدود ۱۵ دقیقه بپزند . سپس آب مرغ و گوشت مرغ را به این ترکیب اضافه کنید.مقداری هویج ، کلم بروکلی ، سبزی کلم یا اسفناج و پیاز خرد شده به همراه کمی آب لیمو و شوید به این ترکیب بیفزایید . بعد مقداری آب اضافه کنید و شعله گاز را زیاد کنید تا این مخلوط بجوشد. سپس شعله آن را کم کنید تا سوپ آماده شود.

در طول ۷ روزی که از این رژیم استفاده می کنید هر وقت که گرسنه شدید می توانید از این سوپ بخورید. شما باید در وعده صبحانه حتما” یکی از صبحانه های پیشنهادی را مصرف کنید تا مطمئن شوید که در این مدت بدنتان با کمبود میوه ، غلات و مواد لبنی مواجه نشود. اما وقتی صبحانه را خوردید تا صبح روز بعد هر وقت که گرسنه شدید فقط باید از سوپ مرغی که آماده کرده اید استفاده کنید و چیز دیگری نخورید. در این ۷ روز حتما” مقدار زیادی آب و یا چای شیرین شده بنوشید تا بدنتان دچار کم آبی نشود.از آنجایی که مواد غذایی موجود در این رژیم ممکن است ویتامینهای مورد نیاز بدن شما را تامین نکند بهتراست در طول این مدت، روزی یک عدد قرص مولتی ویتامین استفاده می کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

+++++++++++++

+++++++++++++

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا