آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسرکیک و شیرینی

آموزش تزیین کیک+عکس

آموزش تزیین کیک+عکس

آموزش تزیین کیک مدل خرگوش

ashpaziha (2)

آموزش تزیین کیک مدل خرگوش

برای تزیین کیک به شکل خرگوش شما به کیک ساده ، خامه یا باتر کرم ، اسمارتیز یا شکلات سنگی ، مارشمالو ، شکلات سفید و رنگ خوراکی نیاز دارید.

ashpaziha (3)

کیکی با قالب گرد تهیه کنید ( میتوانید از کیک اسفنجی یا هر نوع کیک دیگری که دوست دارید استفاده کنید ).

برای ساخت بدن خرگوش ابتدا از وسط کیک را نصف کنید و دو تکه کیک را به حالت ایستاده در کنار هم قرار دهید و با استفاده از خامه فرم گرفته یا  باتر کرم به هم متصل کنید سپس از وسط کیک و به سمت راست یا چپ با زاویه 90 درجه حدود 1/3 بالای کیک را ببرید و جدا کنید.

کیک را با باتر کرم یا خامه فرم گرفته خوب پوشش دهید ( پیشنهاد میشود برای ماندگاری بیشتر از باتر کرم استفاده کنید ) ، مقداری شکلات سفید را رنده کنید و با دست به تمام قسمت های بدن خرگوش بزنید ( میتوانید از پودر نارگیل هم استفاده کنید ).

ashpaziha (4)

با استفاده از مارشمالو گوش ها و پاهای خرگوش را آماده کنید ، برای گوش های خرگوش مارشمالو را ابتدا به شکل استوانه ای و سپس به شکل اریب با قیچی برش بزنید ، برای پاهای خرگوش مارشمالو را استوانه ای برش بزنید و از وسط نصف کنید.

برای چشم ها و بینی خرگوش از اسمارتیزهای رنگی یا شکلات سنگی استفاده کنید ، همچنین میتوانید مقداری شکلات سیاه را اب کنید و به شکل گرد فرم دهید و برای چشم های خرگوش استفاده کنید ، در انتها کیک تزیین شده را داخل یخچال قرار دهید تا خوب سرد شود.

ashpaziha (5)

میتوانید برای زیبایی بیشتر کیک از هویج های شکلاتی استفاده کنید ، مقداری شکلات سفید را با حرارت بخار آب ذوب کنید ( روش بن ماری ) سپس مقداری از شکلات را با رنگ خوراکی نارنجی و مقداری دیگر را با رنگ خوراکی سبز رنگ کنید.

با استفاده از قاشق ، قیف و … میتوانید روی کاغذ روغنی شکل های هویج و برگ ایجاد کنید ، شکلات ها را داخل یخچال بگذارید تا خوب سرد و سفت شوند سپس اطراف خرگوش را با خامه یا باتر کرم و هویج های شکلاتی تزیین کنید ، میتوانید تعدادی کاپ کیک تهیه کنید و همانند شکل هویج ها را روی آن قرار دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا